Tapahtumatutkimukset
Millaista jälkeä olemme saaneet aikaiseksi? Tutustu aiempiin nostoihimme.

Huonekalualan verkkokauppa: 5195,23 euron panostuksella myyntiä 64460,60 euroa
Toteutamme Google-mainontaa huonekalualan yritykselle, joka myy tuotteitaan verkkokaupan kautta ympäri Suomen. Ennen Nostamon asiakkuutta mainontaa on hoitanut toinen mainostoimisto, mutta mainonnan tuloksiin ei oltu täysin

Uudelle yritykselle myyntiä heti ensimmäisestä päivästä alkaen (594% tuotolla)
Varmasti kaikki uudet yrittäjät tuskailevat saman ongelman parissa: miten saada myyntiä, kun yrityksellä ei ole vielä minkäänlaista tunnettuutta. Markkinointikanaviakin on miljoona, ja oikean kanavan valinta

Puutarha-alan verkkokaupan mainonnan tuottoon 6,25-kertainen parannus (255% -> 1591%)
Aloitimme yhteistyön puutarha-alan verkkokaupan kanssa maaliskuussa 2020. Mainontaa on hoidettu aiemmin talon sisältä käsin, mutta nyt mainonnan toteutukseen haluttiin ulkopuolista näkemystä. Auditoimme mainostilin ennen yhteistyön

Nettivaatekaupan Google-mainontaan merkittävä parannus – ”Malliesimerkki oikeanlaisesta hakutarkoitukseen vastaamisesta”
Aloitimme tammi-helmikuun vaihteessa yhteistyön vaatealan yrityksen kanssa. Yrityksen Google-mainonnassa ei ole sinänsä ollut mitään vialla, mutta yrittäjä halusi ulkoistaa mainonnan ajanpuutteen vuoksi ulkopuolisiin käsiin. Projektista

Verkkokaupan liikevaihtoon 216% parannus
Lähtötilanne Elektroniikkatuotteita myyvän verkkokaupan mainontaa on hoidettu aiemmin talon sisältä vaihtelevilla panostuksilla. Keskimääräinen kuukausiliikevaihto on 9249€. Toimenpiteet Rakensimme mainostilin täysin uusiksi. Tilillä otettiin käyttöön Nostamon

Monialayrityksen saamiin yhteydenottoihin yli 5000% parannus
Saimme asiakkaaksemme yrityksen, jonka Google-mainonta oli täysin sekaisin. Mainonnalla ei tullut juuri lainkaan yhteydenottoja, vaikka sitä oli yritetty korjata useamman mainostoimiston toimesta jo pidemmän aikaa.

Yrityksen varauskalenteriin vilskettä mainostilin uudelleenrakennuksella
Saimme auditointipyynnön terveydenhuoltopalveluita tuottavalta yritykseltä, jonka mainostili oli aiemman uudistuksen yhteydessä mennyt täysin solmuun. Auditoinnissa paljastui, että mainostilillä oli käytännössä kaikki niin pielessä kuin voi

Autoalan yritykselle 203,4% enemmän yhteydenottoja
Saimme asiakkaaksemme autoalan yrityksen, jonka Google-mainontaa on hoitanut aiemmin toinen mainostoimisto. Mainonta toimi jo ennestään erinomaisella 5,24% konversioasteella eli yksi kahdestakymmenestä sivulla vierailleesta on ottanut