Pamacomp on suurkeittiö- ja ravintolalaitteiden myyntiin erikoistunut yritys. Valikoimasta löytyy kaikki ammattilaisen vaatimat tarvikkeet kylmälaitteista uuneihin, astianpesukoneisiin ja keittiön perustarvikkeisiin. Nostamo on ollut yrityksen matkassa mukana lähes alkuvaiheilta saakka.
Yritys tekee B2B-kauppaa, joten näin korona-aikana alle 3 vuotta sitten perustetun yrityksen myynnin luulisi olevan kiven alla. Tästä huolimatta Google-mainonta on ollut Pamacompille koko ajan äärimmäisen tuottoisaa. Viimeisen vuoden (1.6.2020-31.5.2021) aikana yrityksen Google-mainonnan tuotto on ollut 1742 %. Yhdellä eurolla on siis tehty arvonlisäveron sisältävää myyntiä 17,4 eurolla. Pamacomp toimii verkossa, mutta liiketoiminnan luonteesta johtuen valtaosa myynnistä tapahtuu puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Tätä myyntiä ei pystytä seuraamaan analytiikan avulla, joten aiemmin mainittu 1742 prosentin tuotto on selkeästi alakanttiin. Todellinen tuotto on moninkertaisesti suurempi eli puhutaan useamman tuhannen tuottoprosentista.
Samaa mieltä on Pamacompin Marko Miettinen.
– Mainostamme ainoastaan Googlessa, joten useamman tuhannen tuottoprosentti pitää varmasti paikkansa.
Miettinen on ollut muutenkin tyytyväinen Nostamon mainontapalveluun.
– Nostamon kaverit ovat todella kovia hommassaan. Loistavien tuloksien lisäksi palvelu on pelannut hyvin. Saan aina halutessani kiinni yhteyshenkilöni, joka myös toteuttaa yrityksemme mainonnan. Saan lisäksi joka kuukausi selkeän raportin mainonnan kehityksestä.
Kovista tuloksista huolimatta Pamacompin mainonta kehittyy koko ajan parempaan suuntaan. Mainonnasta kertynyt data on Google-mainonnassa todella arvokasta, sillä tämän perusteella kampanjoita voidaan jatkokehittää entistä kovempaan iskuun.
Haluatko keskustella oman yrityksesi Google Ads -mainonnasta asiantuntijan kanssa? Nostamo on Google Partner -kumppani ja olemme täysin erikoistuneet Google-mainontaan. Tietääksemme olemme Suomen ainoa Google Ads -toimisto.
Voimme auditoida yrityksenne mainostilin, jolloin voimme kertoa suoraan, että miten voisimme yritystänne auttaa. Auditointi on ilmainen. Ota yhteyttä Nostamon yrittäjään ja kysy lisätietoja: Risto Kaisko, 040 8242 727, risto@nostamo.fi
Vai etkö vakuuttunut vielä? Tutustu kaikkiin laatimiimme tapahtumatutkimuksiin:
- LVINETTI: LVI-alan verkkokaupan mainonnan kautta tulleeseen myyntiin 176% parannus – ”Nostamon kanssa aloitettu yhteistyö ylitti kirkkaasti kaikki mahdolliset odotukset”
- Autokorjaamo Vepsäläinen: Autokorjaamolle lähes 3 kertaa enemmän yhteydenottoja – ”Voin nostaa jalat pöydälle, ja seurata sivusta, kun yritykseni asiakasmäärät kasvavat – kannattavasti”
- Kotisiivous Kimallus: Siivousalan yritykselle niin paljon yhteydenottoja, että mainonta piti pysäyttää – ”Erityisesti kasvuhakuiselle yrittäjälle yhteistyö Nostamon kanssa on erittäin suositeltavaa”
- Energiafiksu: Energia-alan yritykselle yhteydenottoja Google-mainonnalla 2 kertaa enemmän kuin muista markkinointikanavista yhteensä – ”Mainonnan positiivinen kehitys on näkynyt selkeästi myyntiluvuissa”
- Hohde-Kaarina Oy: Nanopinnoittamiseen erikoistuneelle yritykselle 5,5-kertaa enemmän liidejä – ”Yhteistyö Nostamon kanssa on helpottanut laajentumistamme toiselle paikkakunnalle huomattavasti”
- Oivaltamaan Oy: Koulutuspalveluita tarjoavan yrityksen mainontaan lisää fokusta – ”Suosittelen Nostamoa vahvasti eri kokoisten yrittäjien yhteistyökumppaniksi”
- Pamacomp Oy: Ravintolalaitteiden verkkokaupalle mainontaa useamman tuhannen tuottoprosentilla – ”Nostamon kaverit ovat todella kovia hommassaan”
- Huonekalualan verkkokauppa: 5195,23 euron panostuksella myyntiä 64460,60 euroa
- Puutarha-alan verkkokaupan mainonnan tuottoon 6,25-kertainen parannus (255% -> 1591%)
- Monialayritykselle yli 5000% enemmän yhteydenottoja
- Uudelle yritykselle myyntiä heti ensimmäisestä päivästä alkaen (594% tuotolla)
- Nettivaatekaupan Google-mainontaan merkittävä parannus – Malliesimerkki oikeanlaisesta hakutarkoitukseen vastaamisesta
- Elektroniikkatuotteita myyvän verkkokaupan liikevaihtoon 216% kasvua
- Terveydenhuoltoalan toimijan varauskalenteriin vilskettä mainostilin uudelleenrakennuksella
- Autoalan yritykselle 203,4% enemmän yhteydenottoja