Saimme asiakkaaksemme yrityksen, jonka Google-mainonta oli täysin sekaisin. Mainonnalla ei tullut juuri lainkaan yhteydenottoja, vaikka sitä oli yritetty korjata useamman mainostoimiston toimesta jo pidemmän aikaa.
Mainostili rakennettiin kokonaan uusiksi. Tässä casessa päärooliin nousi Nostamon itse kehittämän mainontaprosessin lisäksi tarkasti suoritettu avainsana-analyysi: aiemmin mainontaa oli kohdennettu aivan liian laajasti, eikä avainsanojen hakutarkoitukseen oltu kiinnitetty sen suurempaa huomiota. Tunnistimme avainsana-analyysin perusteella sellaiset avainsanat, joiden kaupallinen potentiaali oli suurin, ja kohdensimme mainonnan näille avainsanoille.
Lopputulos
Yhteydenotot lähtivät välittömästi räjähdysmäiseen kasvuun.
Ensimmäisen kuukauden aikana (lokakuu) yhteydenottoja satoi yli 2000 prosenttia enemmän. Marraskuussa yrityksen verkkosivuja uudistettiin, jonka vuoksi valtaosa konversioista träkkääntyi väärin: pylväskaaviossa näkyvän 20:n konversion sijaan kyseisenä kuukautena niitä tuli arviolta 70-80 Google-mainonnan avulla. Tammikuussa konversioita tuli jo todistetusti tuon 70 kappaletta (tämä tarkoittaa jo yli 7000% parannusta aiempiin tuloksiin nähden).
Kaaviosta näkee hyvin jatkuvan optimoinnin ja mainostilin kehittämisen tuoman hyödyn. Konversioita saadaan vielä tästäkin kasvatettua, sillä tilille tulee jatkuvasti hyödyllistä dataa, jota soveltamalla mainonnan suorituskykyä voidaan parantaa.
Haluatko keskustella oman yrityksesi Google Ads -mainonnasta asiantuntijan kanssa? Nostamo on Google Partner -kumppani ja olemme täysin erikoistuneet Google-mainontaan. Erikoistumisen ansiosta olemme saaneet hiottua mainontamme aivan omalle tasolleen.
Voimme auditoida yrityksenne mainostilin, jolloin voimme kertoa suoraan, että miten voisimme yritystänne auttaa. Auditointi on ilmainen. Ota yhteyttä Nostamon yrittäjään ja kysy lisätietoja: Risto Kaisko, 040 8242 727, risto@nostamo.fi
Vai etkö vakuuttunut vielä? Tutustu kaikkiin laatimiimme tapahtumatutkimuksiin:
- Panssarilasit.fi verkkokaupalle 24 % enemmän myyntiä – ”Nostamolla ollaan aidosti kiinnostuneita ja sitoutuneita asiakkaan markkinoinnin kehitykseen”
- Uplus: Yksityisopetusta tarjoavalle yritykselle 2 kertaa enemmän yhteydenottoja – ”Ennätykset paukkuvat melkein joka kuukausi”
- EV Lataus: Sähköautojen latausratkaisuja tarjoavan verkkokaupan myyntiin 106% kasvua – ”Useamman putiikin testanneena, Nostamo on ainoa kumppani, jonka toimintaan voin vilpittömästi sanoa olevani 100 % tyytyväinen”
- LVINETTI: LVI-alan verkkokaupan mainonnan kautta tulleeseen myyntiin 176% parannus – ”Nostamon kanssa aloitettu yhteistyö ylitti kirkkaasti kaikki mahdolliset odotukset”
- Autokorjaamo Vepsäläinen: Autokorjaamolle lähes 3 kertaa enemmän yhteydenottoja – ”Voin nostaa jalat pöydälle, ja seurata sivusta, kun yritykseni asiakasmäärät kasvavat – kannattavasti”
- Kotisiivous Kimallus: Siivousalan yritykselle niin paljon yhteydenottoja, että mainonta piti pysäyttää – ”Erityisesti kasvuhakuiselle yrittäjälle yhteistyö Nostamon kanssa on erittäin suositeltavaa”
- Energiafiksu: Energia-alan yritykselle yhteydenottoja Google-mainonnalla 2 kertaa enemmän kuin muista markkinointikanavista yhteensä – ”Mainonnan positiivinen kehitys on näkynyt selkeästi myyntiluvuissa”
- Hohde-Kaarina Oy: Nanopinnoittamiseen erikoistuneelle yritykselle 5,5-kertaa enemmän liidejä – ”Yhteistyö Nostamon kanssa on helpottanut laajentumistamme toiselle paikkakunnalle huomattavasti”
- Oivaltamaan Oy: Koulutuspalveluita tarjoavan yrityksen mainontaan lisää fokusta – ”Suosittelen Nostamoa vahvasti eri kokoisten yrittäjien yhteistyökumppaniksi”
- Pamacomp Oy: Ravintolalaitteiden verkkokaupalle mainontaa useamman tuhannen tuottoprosentilla – ”Nostamon kaverit ovat todella kovia hommassaan”