Kotisiivous Kimallus on vuonna 2020 toimintansa aloittanut siivousalan yritys, joka on erikoistunut kotisiivouksiin. Toiminnan kulmakivenä on viikkosiivouspalvelu, mutta yritys tarjoaa myös kertasiivousta ja ikkunanpesuja. Kaikessa toiminnassa tähdätään erinomaiseen palveluun ja loistavaan siivoustulokseen.
Stressi yrityksen markkinoinnista on varmasti kaikille yrittäjille tuttua. Varsinkin alkuvaiheessa oikean markkinointikanavan valinta on todella haastavaa.
”Yritykseni markkinointi painottui aluksi suurelta osin Facebookiin sekä fyysisten mainosten jakamiseen. Mainostaminen oli verrattain tehotonta ja omaa työaikaani kului siihen tarpeettoman paljon.”, yrittäjä Kim Huhtahaara kertoo yrityksen markkinointipanostuksista ennen Nostamon kanssa kesällä 2020 aloitettua yhteistyötä.
Google-mainonta alkoi tuoda hyviä tuloksia heti yhteistyön alkuvaiheesta lähtien. Itse asiassa niin hyviä, että Huhtahaara pystyi jättämään markkinoinnin kokonaan Nostamon harteille.
”Yhteistyö Nostamon kanssa helpotti elämääni huomattavasti sillä enää minun ei tarvinnut käyttää omaa aikaani markkinointiin vaan pystyin keskittymään siihen, mitä itse osaan parhaiten. Tarpeeton stressi väistyi, kun konversioita alkoi tippumaan sähköpostiini tasaiseen tahtiin eikä minun tarvinnut enää jatkuvasti itse miettiä, kuinka hankkisin uusia asiakkaita.”
Huhtahaaralla on työntekijän rekrytoiminen käynnissä, mutta sopivaa tekijää ei ole löytynyt. Yrityksen kalenteri on jo sen verran täynnä, että uusiin kyselyihin joudutaan myymään ei-oota. Tästä harmillisesta resurssiongelmasta johtuen Google-mainonta jouduttiin pysäyttämään siksi aikaa, kun rekrytointi saadaan vietyä päätökseensä. Nostamon tarjoamasta palvelusta Huhtahaaralla on kuitenkin pelkästään positiivista sanottavaa.
”Palvelu on erinomaista. Vastausajat ovat olleet poikkeuksellisen nopeita ja palvelu on ollut henkilökohtaista. Olen suositellut ja tulen suosittelemaan Nostamoa kaikille, jotka ovat kamppailleet tehottoman ja kalliin markkinoinnin kanssa. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen palvelun helppouteen ja erityisesti sen tehokkuuteen.”
Kotisiivous Kimalluksen kasvutarina on vasta alkutekijöissään. Toimintaa voidaan skaalata reilusti ylöspäin, kunhan rekrytointiprosessit saadaan kuntoon. Huhtahaara suositteleekin Nostamoa erityisesti kasvua tavoitteleville yrittäjille.
”Kaiken kaikkiaan ero entiseen on hyvin merkittävä. Koronapandemian keskelläkin asiakkaita on ollut jonoksi asti. Erityisesti kasvuhakuiselle yrittäjälle yhteistyö Nostamon kanssa on erittäin suositeltavaa.”
Haluatko keskustella oman yrityksesi Google Ads -mainonnasta asiantuntijan kanssa? Nostamo on Google Partner -kumppani ja olemme täysin erikoistuneet Google-mainontaan. Tietääksemme olemme Suomen ainoa Google Ads -toimisto.
Voimme auditoida yrityksenne mainostilin, jolloin voimme kertoa suoraan, että miten voisimme yritystänne auttaa. Auditointi on ilmainen. Ota yhteyttä Nostamon yrittäjään ja kysy lisätietoja: Risto Kaisko, 040 8242 727, risto@nostamo.fi
Vai etkö vakuuttunut vielä? Tutustu kaikkiin laatimiimme tapahtumatutkimuksiin:
- LVINETTI: LVI-alan verkkokaupan mainonnan kautta tulleeseen myyntiin 176% parannus – ”Nostamon kanssa aloitettu yhteistyö ylitti kirkkaasti kaikki mahdolliset odotukset”
- Autokorjaamo Vepsäläinen: Autokorjaamolle lähes 3 kertaa enemmän yhteydenottoja – ”Voin nostaa jalat pöydälle, ja seurata sivusta, kun yritykseni asiakasmäärät kasvavat – kannattavasti”
- Kotisiivous Kimallus: Siivousalan yritykselle niin paljon yhteydenottoja, että mainonta piti pysäyttää – ”Erityisesti kasvuhakuiselle yrittäjälle yhteistyö Nostamon kanssa on erittäin suositeltavaa”
- Energiafiksu: Energia-alan yritykselle yhteydenottoja Google-mainonnalla 2 kertaa enemmän kuin muista markkinointikanavista yhteensä – ”Mainonnan positiivinen kehitys on näkynyt selkeästi myyntiluvuissa”
- Hohde-Kaarina Oy: Nanopinnoittamiseen erikoistuneelle yritykselle 5,5-kertaa enemmän liidejä – ”Yhteistyö Nostamon kanssa on helpottanut laajentumistamme toiselle paikkakunnalle huomattavasti”
- Oivaltamaan Oy: Koulutuspalveluita tarjoavan yrityksen mainontaan lisää fokusta – ”Suosittelen Nostamoa vahvasti eri kokoisten yrittäjien yhteistyökumppaniksi”
- Pamacomp Oy: Ravintolalaitteiden verkkokaupalle mainontaa useamman tuhannen tuottoprosentilla – ”Nostamon kaverit ovat todella kovia hommassaan”
- Huonekalualan verkkokauppa: 5195,23 euron panostuksella myyntiä 64460,60 euroa
- Puutarha-alan verkkokaupan mainonnan tuottoon 6,25-kertainen parannus (255% -> 1591%)
- Monialayritykselle yli 5000% enemmän yhteydenottoja
- Uudelle yritykselle myyntiä heti ensimmäisestä päivästä alkaen (594% tuotolla)
- Nettivaatekaupan Google-mainontaan merkittävä parannus – Malliesimerkki oikeanlaisesta hakutarkoitukseen vastaamisesta
- Elektroniikkatuotteita myyvän verkkokaupan liikevaihtoon 216% kasvua
- Terveydenhuoltoalan toimijan varauskalenteriin vilskettä mainostilin uudelleenrakennuksella
- Autoalan yritykselle 203,4% enemmän yhteydenottoja