Siivousalan yritykselle niin paljon yhteydenottoja, että mainonta piti pysäyttää – ”Erityisesti kasvuhakuiselle yrittäjälle yhteistyö Nostamon kanssa on erittäin suositeltavaa”

Kotisiivous Kimallus on vuonna 2020 toimintansa aloittanut siivousalan yritys, joka on erikoistunut kotisiivouksiin. Toiminnan kulmakivenä on viikkosiivouspalvelu, mutta yritys tarjoaa myös kertasiivousta ja ikkunanpesuja. Kaikessa toiminnassa tähdätään erinomaiseen palveluun ja loistavaan siivoustulokseen.

Stressi yrityksen markkinoinnista on varmasti kaikille yrittäjille tuttua. Varsinkin alkuvaiheessa oikean markkinointikanavan valinta on todella haastavaa.

”Yritykseni markkinointi painottui aluksi suurelta osin Facebookiin sekä fyysisten mainosten jakamiseen. Mainostaminen oli verrattain tehotonta ja omaa työaikaani kului siihen tarpeettoman paljon.”, yrittäjä Kim Huhtahaara kertoo yrityksen markkinointipanostuksista ennen Nostamon kanssa kesällä 2020 aloitettua yhteistyötä.

Google-mainonta alkoi tuoda hyviä tuloksia heti yhteistyön alkuvaiheesta lähtien. Itse asiassa niin hyviä, että Huhtahaara pystyi jättämään markkinoinnin kokonaan Nostamon harteille.

”Yhteistyö Nostamon kanssa helpotti elämääni huomattavasti sillä enää minun ei tarvinnut käyttää omaa aikaani markkinointiin vaan pystyin keskittymään siihen, mitä itse osaan parhaiten. Tarpeeton stressi väistyi, kun konversioita alkoi tippumaan sähköpostiini tasaiseen tahtiin eikä minun tarvinnut enää jatkuvasti itse miettiä, kuinka hankkisin uusia asiakkaita.”

Huhtahaaralla on työntekijän rekrytoiminen käynnissä, mutta sopivaa tekijää ei ole löytynyt. Yrityksen kalenteri on jo sen verran täynnä, että uusiin kyselyihin joudutaan myymään ei-oota. Tästä harmillisesta resurssiongelmasta johtuen Google-mainonta jouduttiin pysäyttämään siksi aikaa, kun rekrytointi saadaan vietyä päätökseensä. Nostamon tarjoamasta palvelusta Huhtahaaralla on kuitenkin pelkästään positiivista sanottavaa.

”Palvelu on erinomaista. Vastausajat ovat olleet poikkeuksellisen nopeita ja palvelu on ollut henkilökohtaista. Olen suositellut ja tulen suosittelemaan Nostamoa kaikille, jotka ovat kamppailleet tehottoman ja kalliin markkinoinnin kanssa. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen palvelun helppouteen ja erityisesti sen tehokkuuteen.”

Kotisiivous Kimalluksen kasvutarina on vasta alkutekijöissään. Toimintaa voidaan skaalata reilusti ylöspäin, kunhan rekrytointiprosessit saadaan kuntoon. Huhtahaara suositteleekin Nostamoa erityisesti kasvua tavoitteleville yrittäjille.

”Kaiken kaikkiaan ero entiseen on hyvin merkittävä. Koronapandemian keskelläkin asiakkaita on ollut jonoksi asti. Erityisesti kasvuhakuiselle yrittäjälle yhteistyö Nostamon kanssa on erittäin suositeltavaa.”

Tilaa ilmainen Google Ads -mainostilin auditointi

Auditoinnissa käydään läpi mm. mainostilin rakennetta, budjetin allokointia, mainonnan kohdennusta ja muita vastaavia mainonnan suorituskykyyn vaikuttavia tekijöitä. Auditoinnin jälkeen raportoimme löydöksemme teille selkokielellä.

Jaa artikkeli verkostollesi!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *