LVINETTI tarjoaa LVI-tarvikkeet rakentamiseen ja saneeraukseen. Verkkokaupan toiminta alkoi jo vuonna 2006 lämmitystarvikkeiden myynnillä, ja vuonna 2017 liiketoiminta laajeni muihin LVI-alan tuotteisiin. Yritys palvelee sekä omatoimi- että ammattiasentajia.
Aloitimme yhteistyön helmikuussa 2022. Tulokset lähtivät saman tien nousukiitoon.
Alla on esitetty koko verkkokaupan myynnin kehitys yhteistyön aloituspäivästä heinäkuun loppuun edeltävän vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna. (Rakennusalalla kesä on sesonkia, joten tästä syystä vertailua tehdään edeltävän vuoden vastaavaan ajakohtaan.)
Kuten kuvaajasta nähdään, niin tänä vuonna (sininen viiva) verkkokaupan myynti on ollut jokaisena kuukautena edellisvuotta suurempi. Kokonaisuudessaan myyntiä on tullut 75,96% enemmän edeltävään vuoteen verrattuna.
Yllä oleva kuvaaja kertoo tosiaan koko verkkokaupan myynnin kehityksen. Lvinetillä markkinoinnin pääpaino on Google-mainonnassa, joten koko verkkokaupan myynnin kehitys antaa hyvän kuvan mainonnan onnistumisesta.
Sen sijaan, jos katsotaan pelkästään Google-mainonnan lukuja, niin tulokset ovat vielä paremmat. Mainonnan kautta tullut myynti on kasvanut 176,27% eli myynti on lähes kolminkertaistunut!
Lvinetin puolella tuloksiin ollaan todella tyytyväisiä.
”Nostamon kanssa aloitettu yhteistyö ylitti kirkkaasti kaikki mahdolliset odotukset”, Lvinetin yrittäjä Kimmo Riipinen summaa yhteistyön onnistumisen.
Haluatko keskustella oman yrityksesi Google Ads -mainonnasta asiantuntijan kanssa? Nostamo on Google Partner -kumppani ja olemme täysin erikoistuneet Google-mainontaan. Tietääksemme olemme Suomen ainoa Google Ads -toimisto.
Voimme auditoida yrityksenne mainostilin, jolloin voimme kertoa suoraan, että miten voisimme yritystänne auttaa. Auditointi on ilmainen. Ota yhteyttä Nostamon yrittäjään ja kysy lisätietoja: Risto Kaisko, 040 8242 727, risto@nostamo.fi
Vai etkö vakuuttunut vielä? Tutustu kaikkiin laatimiimme tapahtumatutkimuksiin:
- LVINETTI: LVI-alan verkkokaupan mainonnan kautta tulleeseen myyntiin 176% parannus – ”Nostamon kanssa aloitettu yhteistyö ylitti kirkkaasti kaikki mahdolliset odotukset”
- Autokorjaamo Vepsäläinen: Autokorjaamolle lähes 3 kertaa enemmän yhteydenottoja – ”Voin nostaa jalat pöydälle, ja seurata sivusta, kun yritykseni asiakasmäärät kasvavat – kannattavasti”
- Kotisiivous Kimallus: Siivousalan yritykselle niin paljon yhteydenottoja, että mainonta piti pysäyttää – ”Erityisesti kasvuhakuiselle yrittäjälle yhteistyö Nostamon kanssa on erittäin suositeltavaa”
- Energiafiksu: Energia-alan yritykselle yhteydenottoja Google-mainonnalla 2 kertaa enemmän kuin muista markkinointikanavista yhteensä – ”Mainonnan positiivinen kehitys on näkynyt selkeästi myyntiluvuissa”
- Hohde-Kaarina Oy: Nanopinnoittamiseen erikoistuneelle yritykselle 5,5-kertaa enemmän liidejä – ”Yhteistyö Nostamon kanssa on helpottanut laajentumistamme toiselle paikkakunnalle huomattavasti”
- Oivaltamaan Oy: Koulutuspalveluita tarjoavan yrityksen mainontaan lisää fokusta – ”Suosittelen Nostamoa vahvasti eri kokoisten yrittäjien yhteistyökumppaniksi”
- Pamacomp Oy: Ravintolalaitteiden verkkokaupalle mainontaa useamman tuhannen tuottoprosentilla – ”Nostamon kaverit ovat todella kovia hommassaan”
- Huonekalualan verkkokauppa: 5195,23 euron panostuksella myyntiä 64460,60 euroa
- Puutarha-alan verkkokaupan mainonnan tuottoon 6,25-kertainen parannus (255% -> 1591%)
- Monialayritykselle yli 5000% enemmän yhteydenottoja
- Uudelle yritykselle myyntiä heti ensimmäisestä päivästä alkaen (594% tuotolla)
- Nettivaatekaupan Google-mainontaan merkittävä parannus – Malliesimerkki oikeanlaisesta hakutarkoitukseen vastaamisesta
- Elektroniikkatuotteita myyvän verkkokaupan liikevaihtoon 216% kasvua
- Terveydenhuoltoalan toimijan varauskalenteriin vilskettä mainostilin uudelleenrakennuksella
- Autoalan yritykselle 203,4% enemmän yhteydenottoja