Suomen laadukkainta Google Ads -mainontaa

Nostamo on täysin Google-mainontaan erikoistunut asiantuntijatalo. Olemme Google Partner -kumppani ja työntekijämme ovat Googlen sertifioimia ammattilaisia.

Google Ads on digimainonnan kulmakivi

Google-hauista iso osa on kaupallisessa mielessä tehtyjä eli googlaaja etsii aktiivisesti ostettavaa verkkokaupasta tai palveluntarjoajaa ratkaisemaan ongelmaansa. Google-mainonnan avulla tämä ostovalmis kohdeyleisö voidaan tavoittaa. Vastaavaa yleisöä ei ole missään muussa kanavassa tarjolla.

Googlen mainosohjelma on kuitenkin sen verran tekninen, että tehokkaan mainostilin luominen onnistuu harvoin ilman syvällistä asiantuntemusta ja kokemusta. Voitokkaan Ads-tilin luomisen salaisuus piilee datan tulkinnassa ja soveltamisessa, oikeanlaisessa tilirakenteessa, tarkassa kohdennuksessa, pitkäjänteisessä optimoinnissa ja kaikkien alustan mahdollisuuksien (tekoäly, uudelleenmainonta, RLSA, display jne.) hyödyntämisessä.

Olemme erikoistuneet Google Ads -mainontaan, joten mainostoimistostamme löytyy syvällistä osaamista Google-mainontaan liittyen. Osaamisemme puolesta puhuvat myös aiemmat tuloksemme: olemme onnistuneet parantamaan tähän mennessä lähes kaikkien uusien asiakkaidemme mainonnan suorituskykyä. Ainoastaan yhdellä asiakkaalla suorituskyky on jäänyt asiakkuutta edeltävälle tasolle. Huomionarvoista on, että parannukset on saatu aikaan, vaikka mainontaa olisi hoitanut aiemmin toinen mainostoimisto.

Haluamme tuottaa maksimaalisen lisäarvon asiakkaillemme budjetista riippumatta, joten kaikkiin palvelupaketteihimme kuuluu seuraavat ominaisuudet:

  • Mainostilin rakennus
  • Jatkuva kuukausittainen mainonnan kehittäminen ja mainostilin ylläpito 
  • Analyticsin asennus ja datan seuranta & tulkinta
  • Konversioseurannan asentaminen
  • Kuukausittainen ja täysin läpinäkyvä raportointi

Jos olet kyllästynyt toimimattomiin kampanjoihin – olet löytänyt oikeaan osoitteeseen. Lupaamme parantaa tuloksiasi!

Tulokset

Suurimmalle osalle asiakkaistamme pystymme lyhyessäkin ajassa saamaan selviä tuloksia. Tutustu alta aiempiin onnistumisiimme.

Miksi mainontamme on niin tehokasta?

Kohdennamme mainontaa oikein

Mainonnan kohdennus koostuu kahdesta osasta: mille avainsanoille mainontaa kohdennetaan ja millaisella laajuudella. Tämä tarkoittaa sitä, että Google-mainonnassa on ensinnäkin tunnistettava avainsana-analyysin perusteella ne avainsanat, jotka yritykselle parhaiten soveltuvat, jonka jälkeen näiden avainsanojen vastaavuustyypiksi on valittava tilanteeseen parhaiten soveltuva tyyppi. Lähes aina vastaavuustyyppinä käytetään laajaa vastaavuutta (broad match), ja lähes aina tämä on huonoin mahdollinen vaihtoehto. Tämän linkin takaa voit tutustua tapahtumatutkimukseen, jossa paransimme yrityksen saamia yhteydenottoja 5000% mainonnan kohdennusta parantamalla.

Vastaamme hakijan hakutarkoitukseen äärimmäisellä tarkkuudella

Hakijan hakutarkoitukseen vastaaminen on tuloksellisen Google-mainonnan tärkeimpiä periaatteita. Tämä tarkoittaa sitä, että mainoksen on käsiteltävä sitä aihetta, josta kävijä etsii tietoa. Teemme paljon mainostilien auditointeja, ja lähes aina kohdennuksessa on reilusti parannettavaa. Onko omalla mainostililläsi oma mainoksensa jokaiselle avainsanalle? Jos ei, niin ota yhteyttä – mainontasi tuloksia pystytään hyvin todennäköisesti parantamaan.

Tulkitsemme ja sovellamme dataa hyvinkin kekseliäästi

Datan tulkinta ja soveltaminen on se osa-alue, jolla mainonnan tuotto viedään OK-tasolta huipputasolle. Liian usein tämä jätetään kuitenkin kokonaan huomiotta. Oikeanlaisesta datan soveltamisesta voit lukea tapahtumatutkimuksen tämän linkin takaa. Kyseisessä casessa yrityksen jo ennestään todella hyvin toimineen mainonnan tulokset triplattiin.

Toimintamme perustuu jatkuvaan parantamiseen

Google Ads on hyvin tekninen laitos ja sen tarjoamat mahdollisuudet ovat lähes rajattomat. Mainosohjelman tarjoamia ominaisuuksia kannattaakin hyödyntää jatkuvilla A/B-testeillä, joissa uusia strategioita testataan kokeilukampanjoiden avulla alkuperäisiä kampanjoita vastaan. Voittajan löytyessä voidaan laittaa uusi kokeilu pystyyn – näin mainostiliä voidaan kehittää jatkuvasti eteenpäin. 

Miksi valitsisit Nostamon kumppaniksesi?

Nostamo on yksi harvoista ainoastaan Google-mainontaan erikoistuneista mainostoimistoista. Olemme Google Partner -kumppani ja työntekijämme ovat Googlen sertifioimia ammattilaisia.

Väitämme, että mainontapalvelumme on Suomen laadukkain. Väitteen tueksi voimme sanoa, että olemme pystyneet parantamaan tähän mennessä lähes kaikkien uusien asiakkaidemme Google-mainonnan suorituskykyä. Suurimmalla osalla parannukset ovat lisäksi olleet merkittäviä.

Tuloksellisuutemme salaisuus piilee itse kehittämässämme tavassa, jolla toteutamme mainoskampanjat. Strategiamme vie perinteisiin tapoihin verrattuna huomattavasti enemmän aikaa ja vaivaa, mutta tuottaa varmasti enemmän tuloksia. Ota yhteyttä, niin avaamme strategiaamme tarkemmin!

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Palvelumme on avaimet käteen -toteutus Google-mainontaan. Rakennamme mainostilin ja kehitämme sekä ylläpidämme sitä. Lisäksi raportoimme tulokset kuukausittain täysin läpinäkyvällä raportilla. Mainonta on yhteistyötä, joten muokkaamme palveluamme joustavasti tarpeen mukaan. Mikäli yritykselläsi on esimerkiksi erilaisia sesonkiluonteisia kampanjoita, niin hankimme näille näkyvyyttä myös Google Adsissa.

Tarjontaamme lukeutuvat kaikki mainosmuodot, joita toteutetaan Google Adsin mainosalustan kautta. Tähän kuuluu hakuverkoston mainonta (perinteiset tekstimainokset), display-mainonta (kuvamainonta Googlen display-verkostossa), videomainonta (YouTube) sekä shopping-mainonta (verkkokaupoille tarkoitettu mainosmuoto).

Palvelumme hinta riippuu täysin yrityksen tilanteesta (mm. halutut mainosmuodot ja mainostilin laajuus), mutta peruspakettimme kuukausihinta lähtee 300 eurosta.

Sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen lähetämme käyttöoikeuspyynnöt tarvittaviin ohjelmistoihin (vähintään Google Ads ja Google Analytics). Mikäli olette vasta aloittamassa mainontaa, tai kyseiset tilit puuttuvat muuten vain, niin teemme nämä puolestanne. Projektin aluksi saatte lisäksi henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka hoitaa yrityksenne mainontaa. Voitte olla häneen yhteydessä kaikista mieltänne askarruttavista seikoista. Hoidamme mainontaa täysin itseohjautuvasti, joten halutessanne teiltä ei vaadita alkuvaiheen jälkeen mitään sen suurempaa panosta mainonnan toteutukseen liittyen. Kehitämme mainostiliä koko ajan eteenpäin ja raportoimme tulokset aina kuukauden alussa projektinhallintaohjelmistomme kautta.

Kiinnostuitko Google-mainonnasta? Toimi näin.

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin otamme yhteyttä viimeistään seuraavana työpäivänä. Vaihtoehtoisesti voit myös soittaa meille suoraan numeroon 040 8242 727