Suomen laadukkainta Google Ads -mainontaa

Nostamo on täysin Google Ads-mainontaan erikoistunut asiantuntijatalo. Olemme Google Partner -kumppani ja työntekijämme ovat Googlen sertifioimia ammattilaisia.

Nostamo on 100 prosenttisesti Google Ads -mainontaan erikoistunut mainostoimisto. Palvelumme on avaimet käteen -paketti eli hoidamme puolestasi kaiken mainontaan liittyvän.

Toimistomme erottavin tekijä on tuloshakuisuus: pyrimme aina kasvattamaan liikevaihtoon vaikuttavia tekijöitä eli joko yhteydenottoja (palvelualan yritys) tai ostotapahtumia (verkkokauppa). Kaikki muut tunnusluvut ovat meille täysin toissijaisia.

Palvelumme laadusta kertoo parhaiten aiemmat tuloksemme: olemme pystyneet parantamaan tähän mennessä lähes kaikkien uusien asiakkaidemme mainonnan suorituskykyä. Huomionarvoista on, että parannukset on saatu aikaan, vaikka mainontaa olisi hoitanut aiemmin toinen mainostoimisto. Muutokset ovat lisäksi useimmiten oikeasti tuntuvia – muutosten laajuudesta voit katsoa esimerkkejä alla olevista referensseistä.

Laatu ei jää pelkkiin puheisiin, sillä raportointimme on täysin läpinäkyvä. Kerromme täysin avoimesti, kuinka paljon Google-mainonta on tuonut yhteydenottoja tai kauppaa. Kokemuksemme mukaan tämä ei ole se perinteisin tapa toimia, vaan raporteilla tuodaan esiin klikkimääriä, näyttökertoja ja muita toissijaisia tunnuslukuja. Nämä luvut saa kuka tahansa näyttämään hyviltä, mutta mitä tiedoilla tekee, jos ne eivät tuota myyntiä?

Palvelumme minimikesto on vain 3 kuukautta. Lyhyen keston olemme valinneet sen vuoksi, että haluamme ansaita asiakkuutemme. Tällä tarkoitamme sitä, että jos emme lunasta lupauksiamme, niin asiakkaan kannattaa luonnollisesti irtisanoa palvelumme. Meidän olemassaolomme ytimessä on lisäarvon tuottaminen, joten mekään emme halua kuluttaa kenenkään resursseja, jos lisäarvoa ei synny. Läpinäkyvän raportoinnin ansiosta tiedät aina mistä maksat – tuottamamme lisäarvo on näin helppo arvioida. Lyhyestä määräaikaisuudesta huolimatta asiakaspysyvyytemme on todella korkea: suurin syy palvelumme irtisanomiselle on joko taloudelliset ongelmat tai meistä riippumattomat muutokset yrityksen liiketoiminnassa.

Lyhyt määräaikaisuus yhdistettynä vakuuttavaan ”track recordiin” tarkoittaa myös sitä, että odotusarvosi palvelumme kokeiluun on todella korkea. Satojen prosenttien muutokset mainonnan suorituskyvyssä eivät ole mitenkään tavattomia, vaan näemme tätä hyvinkin usein. Palvelupalkkiomme kuittaantumiseen riittää kuitenkin paljon pienemmätkin muutokset. Ja jos kolmen kuukauden jälkeen tulokset näyttävät heikoilta, voit vain irtisanoa palvelumme. Kolmen kuukauden sopimuksissa ei ole meille taloudellisesti järkeä, vaan tavoittelemme aina pidempiä kumppanuuksia – ja nämä voimme ansaita ainoastaan lisäarvoa tuottamalla.

Mitä palveluumme kuuluu?

Palvelutarjontaamme lukeutuvat kaikki mainosmuodot, joita toteutetaan Google Adsin mainosalustan kautta. Tähän kuuluu:

  • hakumainonta (perinteiset tekstimainokset)
  • display-mainonta (kuvamainonta Googlen display-verkostossa)
  • videomainonta (mm. YouTube)
  • shopping-mainonta (verkkokaupoille tarkoitettu mainosmuoto), sekä
  • discovery-mainonta (mainokset näkyvät mm. YouTubessa, Gmailissa ja Discoverissa)

Haluamme tuottaa maksimaalisen lisäarvon asiakkaillemme budjetista riippumatta, joten kaikkiin palvelupaketteihimme kuuluu seuraavat ominaisuudet:

  • Oma yhteyshenkilö. Yhteyshenkilöön voi olla aina suoraan yhteydessä, joten kommunikointi on sinulle vaivatonta. Et jää pimentoon mainonnan edistymisestä ja mahdollisista muutostarpeista on helppo kertoa eteenpäin ilman välikäsiä.
  • Mainostilin rakennus. Rakennamme mainostilille aina omat kampanjamme. Aiemmin mainostaneilla asiakkailla hyödynnämme kertyneen datan ja varmistamme sen, että muutosvaihe onnistuu mahdollisimman kitkattomasti.
  • Jatkuva kehittäminen. Kehitämme mainontaa jatkuvasti eteenpäin ja huolehdimme muutenkin mainostilin ylläpidosta. Teemme kaiken puolestasi, joten voit keskittyä omaan ydinosaamiseesi.
  • Konversioseurannan asentaminen. Konversioseurannan avulla voimme seurata mistä kanavasta yhteydenotot (palvelualan yritys) tai ostotapahtumat (verkkokauppa) ovat tulleet. Ilman konversioseurantaa mainonta on täysin hakuammuntaa, joten rakennamme aina yhteistyön alkuvaiheessa seurannan kuntoon.
  • Kevyt konversio-optimointi. Verkkosivuilla on todella iso vaikutus mainonnan suorituskykyyn. Malliesimerkki mainonnan potentiaalia heikentävästä tekijästä on epäselvät tekstit – kävijöitä poistuu sivustolta aivan turhaan sen vuoksi, että he eivät löydä haluamaansa tietoa, ja sulkevat sen takia sivuston ennenaikaisesti. Käymme sivuston aina yhteistyön alussa läpi ja annamme parannusehdotukset, jos sivustolta on löytynyt selkeästi mainonnan tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä. (Huomiona sellainen, että emme tee itse muutostöitä, vaan nämä jäävät asiakkaan ja sivuston kehittäjän vastuulle.) 
  • Täysin läpinäkyvä raportointi. Raportoimme kuukausittain mainonnan edistymisestä täysin läpinäkyvästi. Voit myös aina kysyä yhteyshenkilöltäsi tarkennuksia tilanteeseesi, jos jokin asia askarruttaa mieltäsi.

Referenssit

Suurimmalle osalle asiakkaistamme pystymme lyhyessäkin ajassa saamaan selviä tuloksia. Tutustu alta löytyvien linkkien takaa aiempiin onnistumisiimme. Kaikki asiakastarinat löydät tämän linkin takaa.

Miksi mainontamme on niin tehokasta?

Olemassaolomme tarkoitus on lisäarvon tuottaminen

Laadukas tekeminen on meille äärimmäisen tärkeää. Haluamme, että asiakkaamme oikeasti onnistuvat omassa liiketoiminnassaan. Myyntiorientoituneen organisaation sijaan olemme lisäarvoa tuottava kumppani, joka kasvaa asiakkaidensa mukana. Emme koskaan painota oman liikevaihtomme kasvua laadun varjolla, vaan valitsemme aina laadun, vaikka se sitten tarkoittaisikin hitaampaa kasvua.

Toimintamme perustuu jatkuvaan parantamiseen

Jatkuva parantaminen on yksi kantavista ajatuksista toimintamme takana. Google-mainonnassa tämä voidaan toteuttaa niin, että vanhoja kampanjoita haastetaan jatkuvasti uusilla ideoilla. Johtopäätökset tehdään aina dataan perustuen eli testejä pyöritetään niin pitkään, että ne ovat tilastollisesti merkitseviä. Tämä on selkeästi liian vähän hyödynnetty taktiikka, mutta mieti mikä vaikutus on, jos mainontaa saataisiin vaikka yhden vaivaisen prosentin tehokkaammaksi joka kuukausi tästä hamaan tulevaisuuteen?

Teemme vain Adsia

Toimistollamme kaikki aika käytetään Google Ads -tilien kehittämiseen. Emme tee mitään muuta, joten vuosien varrella olemme saaneet hiottua prosessistamme todella timanttisen. Pystymme toteuttamaan mainonnan kaikille yrityksille kokoluokasta tai toimialasta riippumatta yhtä korkealla tasolla.

Huomioimme asiat kokonaisvaltaisesti

Toimintamme on kaukana pelkästä mainosviestien kirjoittamisesta. Google Ads on hyvin teknistä mainontaa, joka perustuu satojen yksityiskohtien kokonaisvaltaiseen hallintaan. Mainontaa tukevia asioita ei sovi unohtaa, sillä digimarkkinointi on aina vuoropuhelua mainosalustan, analytiikan ja verkkosivujen välillä.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Palvelumme on avaimet käteen -toteutus Google-mainontaan. Rakennamme mainostilin ja kehitämme sekä ylläpidämme sitä. Lisäksi raportoimme tulokset kuukausittain täysin läpinäkyvällä raportilla. Mainonta on yhteistyötä, joten muokkaamme palveluamme joustavasti tarpeen mukaan. Mikäli yritykselläsi on esimerkiksi erilaisia sesonkiluonteisia kampanjoita, niin hankimme näille näkyvyyttä myös Google Adsissa.

Tarjontaamme lukeutuvat kaikki mainosmuodot, joita toteutetaan Google Adsin mainosalustan kautta. Tähän kuuluu hakumainonta (perinteiset tekstimainokset), display-mainonta (kuvamainonta Googlen display-verkostossa), videomainonta (mm. YouTube), shopping-mainonta (verkkokaupoille tarkoitettu mainosmuoto) sekä discovery-mainonta (mainokset näkyvät mm. YouTubessa, Gmailissa ja Discoverissa).

Sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen lähetämme käyttöoikeuspyynnöt tarvittaviin ohjelmistoihin (vähintään Google Ads ja Google Analytics). Mikäli olette vasta aloittamassa mainontaa, tai kyseiset tilit puuttuvat muuten vain, niin teemme nämä puolestanne. Projektin aluksi saatte lisäksi henkilökohtaisen yhteyshenkilön, joka hoitaa yrityksenne mainontaa. Voitte olla häneen yhteydessä kaikista mieltänne askarruttavista seikoista. Hoidamme mainontaa täysin itseohjautuvasti, joten halutessanne teiltä ei vaadita alkuvaiheen jälkeen mitään sen suurempaa panosta mainonnan toteutukseen liittyen. Kehitämme mainostiliä koko ajan eteenpäin ja raportoimme tulokset aina kuukauden alussa projektinhallintaohjelmistomme kautta.

Kiinnostuitko Google-mainonnasta? Toimi näin.

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin otamme yhteyttä viimeistään seuraavana työpäivänä.

Vaihtoehtoisesti voit myös soittaa meille suoraan numeroon 040 8242 727