Haluatko selvittää Google Ads -mainostilisi suorituskyvyn?
Tilaa Nostamon maksuton auditointi, niin teemme selvityksen puolestasi.

Mitä auditointi sisältää?
Selvitämme mainonnan tehokkuuden tarkemmalla tasolla, jos yrityksellä on jo ennestään käytössä konversioseuranta. (Konversioseurannan avulla voidaan seurata, että mistä markkinointikanavasta yhteydenotot (palvelualan yritys) ja ostotapahtumat (verkkokauppa) ovat tulleet.) Konversiotiedot tutkimalla saadaan yleensä nopeasti selville, että miten mainontaa voitaisiin kehittää eteenpäin.
Tarkka kohdennus on yksi tuloksellisen Google-mainonnan tärkeimmistä perusperiaatteista. Syynä tähän on se, että Googlea käytetään tiedonhakuun, joten hakijoille on myös tarjottava sitä informaatiota, joka parhaiten ratkaisee heidän ongelmansa. Tutkimme auditoinnissa kohdennuksen nykytilan ja annamme ehdotukset sen parantamiseksi.
Google-mainonnan teknisen luonteen vuoksi mainoksilla on tietynlainen rakenne, joka toimii mainonnassa parhaiten. Käymme mainokset läpi ja kerromme näkemyksemme niiden sisällöstä.
Hyvin rakennettu mainostili koostuu monesta pienestä tekijästä. Käymme mainostilin kokonaisvaltaisesti läpi ja pyrimme löytämään mainonnan suorituskykyä heikentävät tekijät.